JEJAK ANDA

Friday, April 8, 2011

BILA GITAR AKU MENANGIS..

Hmm..Bila dah hujung minggu ni kan, maka haruslah aku rajin hapdate blog..Gigih ni kan..Nak buat masa weekday tak sempat lak..Kejap-kejap ada test, quiz dan segala macam assignment..Semua membuatkan kepala aku pening habiss..

Oh yer..Tadi aku baru tengok persembahan James Durbin minggu nih..And i am totally speechless..Minggu ni dia try genre slow sikit..And he nailed it..Pergh..Aku pun apa lagikk..Teruja lah kan..Mana tak nyer..Pebret contestant lah katakan..

Jom kita tengok jap..Apa pendapat korang??Sebelum tu jangan lupa pause lagu kat mixpod tu..


Oh.Bila lah aku akan mencapai tahap macam ni??Wah..berangan kann..Ok lah korang..Selamat berhujung minggu..Kepada yang baru ikut blog ni, selamat datang..Anda memang terbaik!!!

No comments:

Post a Comment