JEJAK ANDA

Sunday, April 10, 2011

SHOWDOWN 2011 Minggu 1

Wah..Showdown sudah kembali..Dan aku haruslah antara salah seorang manusia kat bumi ni yang gumbira..Kenapa lak eh??Oh..Aku sangat minat bab-bab tarian moden ni..Powerhouse, popping, locking, neuschool and blablabla..Err betul ke tidak apa aku sebut nih??Lantak ler..Hmm..Disebabkan minat yang mendalam, maka haruslah aku berangan nak ada crew sendirik..Disebabkan aku tak dapat tubuhkan crew, maka tengok je pon jadiklah kan..

Bakat tahun ni nampak macam lagi ok jer dari tahun lepas..Wah..Mesti best kan..Tak sabar nak tunggu episod setiap minggu..Yang paling best HMC Phlow join lagik tahun ni dgn style baru..Semalam aku baru tengok diorang battle dengan elecoldxhot.Dan cuba teka..Siapa menang??Elecoldxhot menang seyh..Bagi aku 2 crew ni adalah crew terbaik musim ni..Seyesly..Tak caya??Kalau tak caya gi lah tengok sendirik..

Maka kat bawah ni aku ada sertakan video untuk minggu 1 kepada sape-sape yang tak sempat tengok minggu neh..Selamat menonton okeh..Pesan aku,jangan tiru aksi mereka kalau anda tu tak tahu buat..Kang patah riuk kang susah gek..Pesanan penaja : Sebelum tengok sila pause mixpod kat bawah tu dulu..




Amacam??best kan??Betul kan cakap aku tadi??

p/s : Tak ada ke mana-mana crew nak ajak aku join mereka??Aaaaa..Plisss..

p/s : Lagu kegemaran audition tahun ni adalah Begging by Madcon dari filem step up 3D tu ha..

No comments:

Post a Comment