JEJAK ANDA

Sunday, February 6, 2011

~KENA RASUK~

Hari ni aku kena rasuk dengan setan..Oh Tuhan.Maafkan aku atas keterlanjuran ini..Tahu apa aku telah buat??Aku telah mencerca dua orang member aku kat dalam blog nih.Aaaa..Sangat tidak boleh dimaafkan..Memang sangat tidak boleh dimaafkan..

TETAPI..

Tadi aku telah pikir balik..Aku tak nak lah dicampak ke dalam api neraka yang menjulang-julang itu atas sebab perkara ini..Sangat tidak mahu..Sedangkan jari terbakar dengan lilin pun aku dah meraung macam nak mati inikan pulak masuk kat situ..Aaaa..Aku tak mahu..

Maka, tadi aku telah mintak maaf dengan mereka berdua.Apa yang aku fikir adalah teramat sangat susah untuk memaafkan perbuatan aku yang telah mencerca mereka itu..Sangatlah susah..Seperti mahu menyentuh langit dengan tangan..Tetapi mereka berdua ini lain..Apa yang paling aku tersentuh adalah mereka telah memaafkan aku..Yer..Memaafkan aku..Sungguh baik mereka ini..

Kenapakah aku menghukum mereka sebab perkara kecik je??Sedangkan banyak kebaikan mereka yang aku tak nampak??Oh Tuhan..Maafkan aku sekali lagik..Semoga Allah memberkati kamu berdua..Sungguh..Aku sangat lah tersentuh..

Apa yang aku mahu katakan..aku tersangatlah tak reti menjaga hubungan sesama manusia..Seriously..Im screw up man..Aku berharap tidak mahu mengulangi semua itu kembali..

p/s : I am suck bad in relationship..What should i do?

1 comment: