JEJAK ANDA

Thursday, February 3, 2011

MY DAY

Al-kisahnya..Semalam aku gi Seremban..nak carik OS ori untuk laptop aku..Sebab masa aku beli laptop ni dulu, OS tak ori pun..SengaL tol..Nak dibuat citer, aku mintak la Mr Hacker teman aku carik OS yang aku nak itu..

Nak dibuat citer, bila aku gi kedai komputer, OS tu sangat mahal..Perghh..Nak menangis aku tengok tanda harga dia..Mahal seyh..Aku tak sanggup spend duit banyak2 semata-mata nak beli OS semahal itu..Tapi nak tak nak terpaksa gak lah kann..

Masa tengah aku serabut nak carik OS tuh, tiba-tiba Mr Hacker mengeluarkan sesuatu dari poket dia..Sesuatu yang macam rantai..Rupa-rupanya USB dia..

"Dude, ko pakailah ni..Aku boleh hack supaya ko dapat lesen genuine tu secara free"

Pehh..Bestnya MR Hacker niyh.Tak payah bayar harga apa-apa pun kat dia..Pastu leh dapat window 7 ultimate..Dah la free..ori lak tuh..Seyes best..

Kepada mr Hacker, you make my day..Seyesly..

p/s : Terasa macam dalam citer leverage lah pulak dapat mmber macam tuh..

OS=operating system..contoh: window xp,vista,7

1 comment: