JEJAK ANDA

Wednesday, February 2, 2011

RUMOR HITS ME AGAIN

Tolonglah ekk..Aku dah penat kena serkap jarang..Aku tahu lah aku rapat dengan seekor kucing seorang insan ni kann..Tapi tak semestinya aku je lelaki yang selalu bergossip dengan dia..Aku rapat dengan dia sebab we are KIRRA..We are so special..Macam adek badek okeh..

Al kisahnya, pagi tadi aku baru tahu yang aku ni terkena lah tempias serkap jarang ni haa..Come on arr weh..Sesuka hati ko je nak serkap jarang aku..Adeh..Aku tak ada masa lah nak layan sume benda niyh..Ko nak tuduh aku takpe la..Aku tak kesah pun..

Ehh engkau nak tahu?Ada orang tengah marah..

Aku ada jalan penyelesaian yang terbaik..Apa kata ko jangan jadik annoy lagik??Konpem sume orang suka ko..Pastu tak de lah ko kene block ke hape lagi kann??Tak pun apa kata ko buat hal ko..aku buat hal aku..Hidup dalam kehidupan masing-masing...Aku tak kacau hidup ko..Ko tak kacau hidup aku..

Okeh??Paham??Tolonglah ekk..Hentikan semua itu..

Nasihat untuk semua..Janganlah jadik annoying..Kalau nak jadik annoying terpaksa lah korang merasa kena block dgn member sendirik..

p/s : Khabar angin tak sudah-sudah..Macam artiss tol aku nih..Adehh..Kepada Bie..Sila tabah okeh..

1 comment: