JEJAK ANDA

Wednesday, November 30, 2011

KENGKAWAN

Adess.Aku ni kawan ngan sumorang. Tapi aku agak memilih skit. Aku takde la kengkawan ngan bebudak yang tah ape2 tah..Aku kawan ngan yang ok jer sumua.Walaupun kekadang aku tak paham ngan diorang..

Bespren poreber katenyer..

Persoalannya, setiap kali keluar ngan diorang, ada jer sesi mengumpat.Ah..Boring sesangat..Nak tak nak kena lah aku terlibat..Kekadang aku diam sajer..Aku tanak bersubahat.Asal keluar je nak citer pasal budak A..Asal keluar je nak cite pasal budak B..

Ko tahu Bedah?Dragonball ada 7 biji kesemuanya..Gituhhh..

Mesti sedih kan kalau dapat tahu yang orang bercakap buruk pasal kita..Aku tak nak orang buat kat aku, so aku tak nak buat kat orang..Tadi aku ada cerita benda ni kat kawan sekelas aku kat intec dulu..Dia cakap, orang macam tu kena hati-hati..Sedangkan orang lain pun dia boleh mengumpat, mungkin akan ada risiko untuk kita termasuk dalam umpatan dorang..Aku tak nak semua tu...

Maka selepas ini, aku tak nak keluar 2 orang ngan member.Kalau leh nak bertiga atau pun berempat. Baru lah susah nak mengumpat..Kann??

No comments:

Post a Comment