JEJAK ANDA

Sunday, December 4, 2011

RAMALAN AWAL

Oh.Siapa tengok AJL?Sila angkat tangann..Amboih..Kemain kann memasing..Nak dibuat citer, last Friday aku miss konsert separuh akhir Muzik-Muzik.Sebab tiket dah habis..Merasa la kann makan hati berulam jantung.Maaf Faizal, aku tidak dapat berada di sana untuk menyokong kau..

AJL tahun ni sangat best..Rasanya seperti kategori balada bakal mendominasi pentas akhir..Aku ada satu ramalan..Antara lagu yang bakal menjadi juara adalah sama ada Beribu Sesalan, Sedetik Lebih, Kisah Hati atau pun Awan Nano.4 buah lagu ni memang terbaik..Tak caya cuba tengok lirik..Lentok habiss okeh..

Dan bila aku tengok lirik Sedetik Lebih, aku rasa feeling habis tau.Pandai penulis lirik ni tulis lirik..Memang terbaik lahh..Ok.Aku nak Share lirik itu..

Sedetik Lebih - Anuar Zain

Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu

Camner korang rasa?Best tak?Aku ulang lagu ni sampai seribu kali okeh..Punyalah best lagu nih..Oh..Terharu..Ok lah korang bye2..Haha.Panjang sangat lak aku mengomel nih.

No comments:

Post a Comment