JEJAK ANDA

Tuesday, November 22, 2011

MISTERI NUSANTARA

Peh tajuk..Cemas tak korang?Hehehe..Nak dibuat citer, aku ada kat rumah di kampung halaman tercinta..Gitu..Bila dah balik rumah tu, haruslah aku bersedia mental dan fizikal okeh..Kenapa lak?Rumah aku tu, bukan setakat binatang liar je nak menumpang, Kak Limah pun nak join okeh. Haruslah seramm kann..

Ko boleh, satu malam tu masa tgh makan adek ko pi bantai citer hantu kat aku..Tak ke saspens tu kan??Hahaha..Haruslah aku buat-buat tak heran tu walhal dalam hati macam dah nak tercabut tu kan..Bak kata dia, akak aku pernah ada dgr pompuan menyanyi tengah malam..Oh tidak..Haruslah seram di situ..*nangisss..

Pastu, akak aku menambah lagi. ade ke dia cakap dia terdengar bunyik orang tarik something kat luar rumah..Walhal rumah aku tu mana ada orang..Haruslah seram okeh..Oh tidak..*pengsann..

Pengajarannya, haruslah aku tidur awal kan..Aku tanak jumpe sume bende tu..Seram okeh..Aaaaaa...OK lah..Jumpe lagik..

No comments:

Post a Comment