JEJAK ANDA

Friday, November 4, 2011

BILA ZAMAN DAH MAJU

Hey guyzz..Sorry dah lama tak update.Aku tahu korang dah lama menantikan entry aku kann??*perasann.Aku dah lama tak update sebab tenet rumah aku dah kene potong..Bukan sebab tak bayar bil ke hape..Sebab aku nak pindah rumah..

Ok lah..Kita teruskan kepada topik kita hari ini..Korang pernah tengok discovery channel?Mesti la penah kann..Nak di buat citer, hari tu mak bapak aku ada la tengok kann channel tu..Kat mana tah diorang tengok aku pun tak tahu. Takkan lah kat rumah kot..

Masa mak bapak aku tengok, masa tu la kan dia nak citer pasal ular bebisa kat Ostrolia tu ha..Bila dah camtu, haruslah mak aku takut-takutkan aku kan..Siap dapat bonus lagik..Larangan membuat aktiviti outdoor..Rasain.Gitu lah kekdahnyer bila mak bapak tengok discovery channel..Oh tidak.

Sebagai anak yang taat, haruslah aku akur..*Erkk taat ke?.Maka haruslah aku terlepas camping bersama rakan-rakan di Bruny Island tu haa..*menangis..Sorry guys.I cant make it.

Lepas ni, kalau ada Discovery Channel je, haruslah aku tukar tv tu dengan segera..Kah kah..Tukar ke Tv3 ke kan..Kah kah..

Dari tengok Discovery Channel baik tengok Semanis Kurma..kan?Baru lah alimm sikit..

Masa nak tukar channel tu haruslah aku posing ustaz bagi meyakinkan mereka.Boleh?

ok lah korang..disebab kan dah lama tak menaip, skill blogging aku dah luntur..Lepas ni nak wat vlog jer lah..Boleh?ekekeke..

No comments:

Post a Comment