JEJAK ANDA

Sunday, May 22, 2011

PEMBURUAN BERMULA

Hmm..Hai semua..Sekali lagi akhirnya kita berjumpa kan..Oh ye..Malam ni aku nak bercerita pasal satu benda yang aku telah rancang nak buat..Apa yang aku nak buat tu?Bunyik macam serius semacam jek..

Nak dibuat kisah, ada satu page kat facebook nih. Page tu kalau tak silap aku menggunakan nama universiti tempat aku belajar ni ha..Ok lah..Straight to the point..Admin page tu sangat misteri..Selalunya dia akan post pasal benda-benda kelakar yang berlaku kat universiti kat page dia tu..Contohnya dia pernah post pasal lelaki yang berjalan-jalan pakai boxer je, perangai budak freshie..dan sebagainya..Aku pun tak tahu kenapa dia buat macam tu..

If possible, aku nak dedahkan identiti si admin ni..Bunyik macam susah kan tapi tidak mustahil aku dapat jumpa admin tu..Sapa tahu??Macam best jek siasat-siasat misteri nih..Feeling-feling jadik Sherlock Holmes kejap kan..Sekali-sekala..Dari aku merempit tu kan, lebih baik la aku isi masa lapang aku dengan benda gila neh..Aduss..

Hmm..hari ni nak tulis pasal apa ekk??Lalalalala...

Hah kau!!Kantoi..Tunjukkan diri kau sebenar..Errr..Ke$ha??

Yes??May I help you??

OK lah korang..Itu je cerita malam ni..Kang kalau aku dah tau sapa admin page tu aku bagi tau korang yekk..

p/s: Aku pun tak tahu kenapa aku nak buat benda ni..tetapi "SESUATU" telah memberitahu aku yang aku patut buat.SESUATU??Apakah itu??...Erkk..

No comments:

Post a Comment