JEJAK ANDA

Sunday, May 15, 2011

BETUL KE?

Hallo sume..Pekaba?Ok lah..Disebabkan malam-malam bute ni aku xleh nak tido lebih baik aku update blog ni ha..Lagi best kan..Malam, ni aku nak cakap pasal omputih.Nak dibuat cerita lah kan..Ramai member aku cakap orang putih baik..Betul ke??

Situasi pertama: Seorang gadis yang cantek lagi hot pergi ke bank.Dan dia di layan dengan begitu baik sekali ibarat puteri raja. Dia berasa sangat gembira lantas mengupdate status facebooknya dengan status begini.."Oh local people are soo nice"

Situasi 2: Seorang gadis ni dia pergi membeli belah. Dia mendapati bahawa pekerja di situ sangat peramah.Tidak seperti di negara asalnya. Lantas dia berfikiran bahawa orang di situ lebih baik dari orang di negaranya.

Yes man??May I help you??

Err..Amacam?Korang setuju ke tidak dengan budak dua orang ni?Baguslah kalau korang tak setuju..Sebab aku pun tak setuju jugak. Kenapa aku tak setuju lak??Camni ceritanya..

Ketahuilah bahawa omputih baik dengan mereka sebab dia terpaksa. Polisi kerja diorang camtu. Kalau tak mesra konpem-konpem la customer larik.Omputih kan cerewet habiss..Buat silap sikit je konpem dia nak jumpa manager. Maka haruslah mereka melayan korang macam anak raja kan..

Yo man!!You pissed me off..

Ok..let say bila lepas waktu kerja.Pastu korang terserempak dengan pekerja yang sama kat tepi jalan..Huh..Konpem tak ditegurnya korang..Amcam??Sentap tak dengar statement berani mati aku..Camne aku tau??Eh aku tau arr..Ko tu sape je dengan diorang kan??No way lah diorang nak tegur kan..

Makanya dengan itu, haruslah aku cakap yang omputih tak baik sangat..kan..Berlakon je lebih..Plastik..spastik..Huh..Blah arrr..

No comments:

Post a Comment