JEJAK ANDA

Monday, May 16, 2011

BEZA

Mood:Emo..

Disebabkan malam ni mood aku tak berapa nak stabil, maka haruslah aku buat slot keji-mengeji malam ni..
Okeh.Nak dibuat cerita, aku ada mesej sorang insan ni..Aku pun tanya..

"To whom I should submit this assignment?"

Dengan simple nya dia menjawab..

"At medicine building."

Dan bila dia jawab camtu, aku haruslah sentap!!Ko kann..Aku tau lah hantar assignment kat bangunan tu..Aku tanya to whom..Maksud nya kepada siapa..Bukan kat mana..Kalau aku nak tanya kat mana, baik aku cakap camni..

"Where should I send this assignment?"

Kan??Yang lagik aku sentap, aku tanya soalan tu lagi kat beberapa budak yang lain..Semua jawab benda yang sama..Aku pun frust giler kot..Lalu aku pun check soalan yang aku tanya tu..Hmm..Aku rasa betul je..Arghhhh..Bengang giler..Bila lah aku nak jumpa budak yang paham apa aku cakap neh..Rasa nak cekik-cekik je bila dia jawab dengan salah..Arghhh..

.................

...........

.............

(penulis pergi ke dapur untuk memasak megi..)..

Sekian..


No comments:

Post a Comment