JEJAK ANDA

Saturday, May 14, 2011

24 JAM 7 HARI

Sedang aku melayan fesbuk nan satu itu, tetiba kawan aku yang seorang ni mesej aku..

"Dude, malam ni pukul 9 setengah okeh.Cam bese"

"Oraitz.." aku menjawab..

"Eh, ko tahu..Profile picture ko macam sorang mamat 24:7 ni.."

Aku blurr..24:7??Apakah itu?Movie ekk??Hati aku dah kembang gila nih kan..Memikirkan profile picture aku macam jejaka HOT dari Hollywood kan..

Pastu tetiba otak aku teringat..Hmm..Setahu aku 24:7 tu kumpulan K-Pop dari Malaysia..Hell no..K-Pop??K-Pop lah sesangat kann..Menyampah lak aku mendengarnya..Kalau dengar pun dah geli apatah lagi nak tengok kan..Ko bayangkanlah lelaki kat dalam group tu topless..Geli weh..Ko ingat kau seksi arr??Badan cekeding nak tunjuk-tunjuk kat orang..Motip??

"Mane gambar tu?" aku saja bertanya..

"Ni ha..Yang pakai topi tu sebijik macam kau"..*rujuk gambar di bawah..



Aku pun tengok lah gambar tu..Lantas aku berkata sekali lagik..HELL NO..Aku lagi hensem okeh..Apekah??Aku speechless..Rasa macam nak gila pon ada gak..Sebab nanti ada orang xleh bezakan aku dengan mamat tu pulak kan..Kang aku tengah jalan kat KL Sentral tetiba ada orang mintak autograp..Pengsann..

Tapi aku rasa lain je kot muka aku dengan mamat tu..Apakah kawan aku itu dah rabun ayam??Ke ko saje je nak mengeji aku??Hahaha..By the way, aku rasa dia nak buat lawak kot.Dude, I wanna tell you that its so funny..Hahahaha..Nak pecah perut aku gelak tau malam tadi..

Ok lah korang..Nanti aku hapdate lagik..

p/s : Aku tak layan Kpop or Jpop..Tak kesah lah dari Korea ke..Dari Malaysia ke..Kenapa lak??Sebab aku tak MINAT!!!

No comments:

Post a Comment