JEJAK ANDA

Tuesday, April 17, 2012

ANOTHER THOUGHT

Tadi aku ada tengok satu video ni..Seyess entah apa-apa entah..Aku rasa sangat malu..Inikah pelajar pintar yang katanya berjaya sebab masuk universiti??Isunya mudah sahaja..Pasal DUIT..Yes..DUIT..Pasal ni aku tak nak sentuh..

Having said that, I considering myself work overseas someday..Aku bukanlah mahu wang.Aku hanyalah mahu mengecapi harga sebuah keamanan..Kat sini takde lak huru-hura cenggitu..Sungguh.Aku masih lagi mahu tinggal di Malaysia pun sebab ada my mommy and my daddy..dan jugak adik beradik aku...

Entahlah.Hanyalah secebiss luahan perasaann..Aku tangok anak muda macam tu, rasa macam dah boleh bayang camne masa depan..

........

p/s: Ada ke patut dia merendah-rendahkan orang yang tak masuk universiti...Seyess aku rasa marah gila..

No comments:

Post a Comment