JEJAK ANDA

Friday, April 13, 2012

SHERLOCKIAN

Hi guys..Nak dibuat citer..aku minat giler citer Sherlock Holmes..dan paling takleh blah..kekadang aku perasan jadik Sherlock Holmes..Boleh??kih kih..sengal kan??

Anyways..hari ni aku bosan..Dan nak dibuat cerita aku telah meminta poster Sherlock yang dibuat kawan aku untuk ditampal di sekitar universiti...Universiti mana??universiti dot dot dot..Habis kelass terus aku pusing satu universiti dengan gigihnya..Penat hokeyyy..Universiti tu dah lah besar..Walhal takde la besar mana pun kann..Saje je nak buat cerita kasik dramatik..hehehe..

Ok ni first time aku amik gambar sebenar kejadian..selalunya tangkap muat je kan dari internet..Jom tengok..Boring je kott gambarnya..Takde la best sangat...

Sementara menunggu lecturer masuk, sempat lagik kann buat acara gunting- menggunting..Sangat tahape hape kan??

engineering building board

board berhampiran surau...

Law building board..

ARE YOU A SHERLOCKIAN??

p/s: please ignore my grammar..aku sangat fail bab2 grammar nih..

No comments:

Post a Comment