JEJAK ANDA

Wednesday, December 28, 2011

SALAH KAH?

Hi semua.Sorry dah lama tak hupdate (klishe sangat ayat ko Shueb)..Bizi katanyer..Haha.Ok lah.Malam ni aku nak share pasal dilema aku..

Baru-baru ni aku selalu post kat fb pasal pengalaman kehidupan aku. Aku kongsi lah mutiara-mutiara kata yang  aku kutip berdasarkan pengalaman aku berjumpa orang-orang yang hebat..

Persoalannya, aku macam agak terkilan lah kann..Aku kongsi benda yang betul.Tapi ada gak orang yang nak carik silap apa yang aku tulis..Instead of carik silap takleh ke ambil mutiara-mutiara kata yang ada dalam post aku itu?Ahhh..Sangat tertekan okeh camnih..

Susah sangat ke nak terima apa aku cakap?Seolah-olah perkara yang aku cakap ni salah..Arghh..Geram sangat rasanya tahu.Seyess gerammm!!

p/s: Get a life haters!

No comments:

Post a Comment