JEJAK ANDA

Sunday, August 14, 2011

KETUK-KETUK.. RAMADHAN

Oh..Bila bulan puasa ni kan tak sah rasanya kalau tak feeling jadik mak-mak kejap kan..Mana tak nya..Kalau tak feeling jadik mak-mak saper nak masak kan??Maid??Sorry aku takde maid..Kalau malas masak tu kan, merasa lah makan megi masa bukak pose tu kan..Tak ke sedih tu??So far aku tak merasa lagi lah makan megi masa bukak poser. Paling sadis pun makan coklat jek..

Oh yer..berbalik kepada tajuk entry ni, bulan puasa ni rasanya macam tak meriah lah kalau tak ada rancangan memasak..Haruslah ada kan..Selalunya mak-mak la yang tengok rancangan nih kan..Ok lah aku sebenarnya nak share link jek..Sebab rancangan masakan ni macam best jek kan.

Err..Aku sebenarnya takde lah minat sangat rancangan masakan ni kan..Boleh lelaki minat citer masakan??Woman habiss okeh kalau seseorang lelaki minat rancangan masakan..Ekekeke..Makanya haruslah aku menyatakan kat sini aku tengok rancangan tu sebab rancangan tu lawak..Huh..Tak caya??Klik play video kat bawah ni okeh..Ekekekeke..Enjoysssss...






p/s: Amacam??Lawak ke tidak??

1 comment:

  1. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
    أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
    ”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
    firestartingautomobil.blogspot.com
    bukandoktorveterinar.blogspot.com
    ~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
    Jom Terjah entry terbaru ??
    tip servis motorsikal kupcai scooter

    woooo ketuk-ketuk ramadan mmg best boleh tengok artis kita pandai masak ke takkk

    ReplyDelete