JEJAK ANDA

Monday, August 29, 2011

KAD RAYA..

Tadi aku meroyan main fotoshop..Saje je kan..Mula-mula ingatkan nak jadikan aku sebagai model..Ujung-ujung aku give up ngan diri aku sebab aku pakai camera sakai je..Pastu kalau kamera sakai tu haruslah gambar pun hampeh kan??

Pastu aku pun mengada-ngada lah kan stalk gambar kawan aku..Nak carik gambar mana yang sesuai dengan projek aku..Ujung-ujung aku terjumpa gambar paling sesuai untuk projek aku tu..Projek apa tu??Projek kad raya edisi terhad utk kawan-kawan aku...Kan..Kemain..

Gigih punya gigih..Selepas setengah jam kad raya tu pun siap..Nak tengok hasilnya??

Taddaaa.....

Gambar sebelum....


----------------






-----------------------














jeng jeng jeng...




----------------






gambar selepas..


tadaaa....hamacam??cantek ke tidak??ekekeke...thanks wafiy sebab bagi aku amek gambar nih..walaupun aku tak mintak izin kat ko..Tapi gambar ni semat..ekekekeke...

p/s: Kalau korang nak tempah satu kad raya.silalah hantar gambar anda kepada saya ekk..Pakaian mestilah menutup aurat dan berbaju tradisional melayu okeh..bye..

No comments:

Post a Comment