JEJAK ANDA

Tuesday, December 17, 2013

NAMPAK TAK?

Hello korang.

Nampak tak post sebelum nih aku tulis tak habiss..Thumbs up kalau korang perasann. Aku benti kat no 3..Pastu tak tulis apa-apa..Misteri kan??

Al-kaedahnya...Ceritanya cenggini..Sabtu lepas aku janji ngan kawan mintak gunting rambut..Nak gi saloon tak mampu..Kalau ngan kawan, murah sikit..Masa tu waktu pagi..Masa tu tengah tulis entri yang sebelum ni.. tiba-tiba kawan tu cakap dia dah ada kat depan rumah..Aku pun apa lagi.Menggelupur lah tak hingat..Gelabah punya gelabah, terus tekan publish..Giteww..

OK. Jom sambung entri sabtu lepas..

.........

.........

.........


OK takde idea..Lama sangat tak tulis blog..Begitulah kaedahnya..Ok takpe-takpe..Untuk tidak menghampakan peminat, aku post video masa aku tgh main bola minggu lepas yer..

Klik sini kalau nak tengok. Sila fokus saat 0:33. Masa tu aku buat first timer..Cun gak ahh..

Ok lah tu je kot..

OK bye.

p/s: Terharu sebab masih ada peminat yang rajin singgah blog.*nangis...

No comments:

Post a Comment