JEJAK ANDA

Thursday, December 19, 2013

BLAH BLAH BLAH

Semalam aku gi tengok kawan grad kat hotel.

Dan, aku ni bukan lah fashionista sangat macam sesetengah orang tu. Wardrobe kat bilik aku pun takdelah sampai dua almari..Nama pun laki ann..So pakai simple-simple je dah lah kann..Aku pun decide nak pakai suit je..Tak de lah suit sangat..Seluar slack, shirt fancy plus blazer..Senang..Xyah pening kepala nak pikir..

But then, bila sampai kat sana..ada lah mulut-mulut bisa yang berbicara..Ayat ko bisa sangat...Macam pondan..Sakit telinga dan sakit hati aku dengar..Ayat dia cenggini..

"Eh, ko pakai blazer hari ni? Tak perlu kot!!"

Blazer dude? Seriously?

I was like, what the hell you little brat..Serius panas!!!So, you are telling me that wearing blazer to tea party is a big deal? What do you expect and want me to wear? Shorts and T-shirts? Entah lah noks..

Aku tahu aku miskin..Maybe it is nothing to you, but it is quite rude for me..Kesian diri aku..Mulut tempayan boleh ditutup..mulut manusia banyak makannya..*nampak tak peribahasa takde kena mengena..Hiks..

Kengkadang aku terpikir, orang layan aku bebaik adakah sebab aku atau sebab baju aku? Kalau sebab baju, lepas ni cakap dengan baju je lah OK?

Sekian..dan selamat bergraduasi.

p/s: Fuck off!

No comments:

Post a Comment