JEJAK ANDA

Wednesday, December 18, 2013

GELEBEH

OK. Ini cerita pasal aku..Aku paling x suka kalau tempah baju, designer buat baju besar-besar...*designer konon padahal tailor sajorkk..ayat nak glemer jahh..

Last year aku ada tempah baju Melayu kat sorang pak cik nih..Aku selalunya tempah jekk..Kalau beli baju pakai siap selalunya susah nak carik saiz..*alasann sangatttt...Plus, kekadang kaler dia tak berkenan di mata..So haruslah setiap tahun shopping fabrik yang santek-santek dulu pastu tempah...Haruslahh feeling Project Runway kan..giteww...

Al-kaedahnya, baju yang tempah last year sangat gelebeh hokehhhh..Hazabbb sangat dipandangan mata..Dah macam jubah aku tengok..Nak pakai pon rasa macam malu khannn..Haruslah baju tu aku pakai sekali jekk..Tu pun masa raya hari tu...

Beriya lah pak cik tu ukur saiz badan aku...

Ujung-ujung cenggini rupa baju Melayu koo..Dah serupa jubah aku tengok..*pitamm..

Hari tu call mak, mintak alter supaya bagi kecik sikit..Nak buang sayang lak..Sebab jenis fabrik dan kualiti kain sangat bagus..Lebih baik alter kan..Supaya baju yang vogue itu masih lagi boleh dipakai...Ko aderr??Hahaha..

Ok lah..Tu jek kot..Babai..

Eh jap. Agak-agak tema warna apa yang santek untuk next year ekk??


Baju aku lah paling vogue masa raya nanti..Ko adoo??


P/s: Kengkononnya next week nak balik German..tapi barang satu pon tak pack lagi...Hazabbb oh hazabbb

No comments:

Post a Comment