JEJAK ANDA

Tuesday, June 26, 2012

MUSIM HAJI

Sekarang ni buka sahaja "fb", adalah post mengenai pilihan raya semasa musim haji. Aku tidak mahu kupas isu tersebut. Sebab itu hanyalah sekadar khabar angin. Tersilap kata nanti membawa kepada fitnah. Sia-sia sahaja hidup nanti.

Dan yang menjadi cacian sudah pastilah PM kita itu.Kesian. Hari-hari kena maki. Hari-hari kena kutuk.

Aku ada andaian aku tersendiri. PM kita itu bukanlah tidak bijak sangat. Kalau tidak masakan boleh jadi PM kan? Aku dapat merasakan. Dia ada menyimpan "joker card" untuk pilihan raya nanti. Apakah "joker card" itu? Aku pun tidak tahu. Mungkin khabar angin itu direka untuk kad joker tersebut? Siapa tahu?



Sama-sama lah kita tunggu pilihan raya nanti ya!

p/s: Aku sangat sedih melihat orang yang membuat fitnah ini. Adakah mereka tidak sedar fitnah itu amat buruk kesannya?

p/s: Aku berkeyakinan yang PM tidak akan buat pilihan raya semasa musim haji. Sekiranya dia buat juga, maka hilanglah sedikit keyakinan aku kepada beliau. Boleh?

No comments:

Post a Comment