JEJAK ANDA

Saturday, March 31, 2012

PENGALAMAN

Kan sebelum ni aku ada post kan pasal aku dapat invitation jadik keeper??*sila angguk kalau tak nak kena tampar..

Nak dibuat cerita aku terima jer jemputan tu..Mula-mula aku tak sure nak terima ke tak..Tapi best friend (kat Malaysia) aku tu (which is a good goalkeeper too) suruh aku terima..Lepas dia cakap kat aku camtu..aku pun terima je jemputan tu..

Game tu semalam..Kitorang masuk semi-final jer..Seyess takde rezeki..Ramai gak kengkawan aku injured..Pastu boleh lak ada budak yang balik rumah..Nak solat Maghrib katanya..Nak marah takleh lak kann..Aku terima je kekalahan tu..Itu lah di namakan takde rezeki..

Takpe geng..walaupun kita kalah..namun kita tetap pemenang di hati peminat..*Adeke peminat??ekekeke..


Kalau korang nak tau, kitorang masa group stage memang superb giler..Satu group ada 6 team dan kitorang menang 4 dari 5 perlawanan..Yang satu tu kalah tipis jer..1-0..Kat semi-final tu kitorang kalah dengan team yang dapat johan..Apa yang aku boleh katakan..diorang memang layak menang..Walau apa-apa pun, seyess aku dapat banyak pengalaman..Yelah..Peringkat international katanya..Lawan omputih..mamat negro..mamat vietnam..Sumer ko lawan..Macam world cup gituh..Aku lak wakil Malaysia..Merasa laa kan feeling Kherol Fami Cekmat..

Selepas game semalam, aku menjadi lebih konpiden nak main..Walaupun kalah, pengalaman aku tetap bertambah..Apa yang aku dapat adalah..percaya dan yakin dengan diri sendiri..Mat salleh tu nampak je badan besar, tapi takder lah hebat sangat punn.Hehehe..(Sempat lagi nak memoyos..)..Mamat negro tu nampak je power..tapi memang power pun..ekekeke..

Cenggini la aku main semalam..Diving segala..kann..*merasa la perasann hahaha..*gambar tetapp nak Pinto kann..

OK lah korang...Sekian dari lintas langsung perlawanan itu..Hehehehe..Ok kalau korang nak tau score aku tulis kat bawah ni..

Group Stage..

MALAYSIA 1-0 SINGAPURA
MALAYSIA 4-1 AUSTRALIA
MALAYSIA 2-0 PBB (Team campur)
MALAYSIA 3-0 KENYA (Team campur)
MALAYSIA 0-1 VIETNAM

SEMI FINAL
MALAYSIA 0-3 ARAB (UAE, SAUDI etc)..

Average aku bolos : Satu gol per game..Ada game aku dapat cleansheet (which is takde bolos)..

Ok tu jer..bye..

p/s : Berapa kali lah nak bye kan??hehehe..

p/s: In case kalau korang nak tau..aku main jadik keeper..Memula tu aku main lah kejap jadik striker..Boleh??

p/s: Menyampah sangat iklan seks kat shoutbox tu..Ingat aku nak sangat ke produk seks ko tu ha??

No comments:

Post a Comment