JEJAK ANDA

Wednesday, March 21, 2012

AKHIRNYA..

Hi korang..Apekaba??*sambil buat muka selamba sebab dah lama tak update blog...

Hmmm..Mesti korang heran kan..Sebab apa aku dah lama tak update blog..Sebenarnya umah aku xde internet lagik last month..Hari ni baru aku dapat internet itu..Dah sebulan kot apply..Baru dapat hari ni..Tak ke gigih ko tunggu call dari internet provider hari-hari selama sebulan??

Bila dah dapat tu kann, haruslah celebrate ok..Mana taknya..Sebulan okeh cuba nak settlekan..Hmmm..

Tapi ada benda yang buat aku rasa terharu....Ada la peminat kat luar sana tu request suruh aku update blog..Boleh???..Haruslah feeling artiss kan sebentar...*statement minta dibaling telur..Maka dengan gigihnyer haku update blog ni..

OK lah korang..Nak siapkan assignment jap k..Kang kalau dah siap aku update lagik...

p/s: Sekarang ni dah nak PRU 13..Maka kat fesbuk tu haruslah kempen segala kan yang kerajaan ni jahat dan teruk dan parti kau tu je la betul segala..Menyampah sesangat..Maka bagi aku, block aja lah jawapannya..Ada aku kesah?

No comments:

Post a Comment