JEJAK ANDA

Saturday, March 24, 2012

BERCAKAP BIAR KONFIDEN

Hi korang..Aku saja nak bagi tahu korang..Yang aku sangat konfiden bila bercakap dan bertanya..Nak tahu ke tak ceritanya??Sila angguk sekarang..

Ok lah..ceritanya cenggini..Kan last week ada artis Korea datang Malaysia..Aku takde lah amek port sangat kan sebenarnya..Tapi setakat tahu nama tu pun cukuplah..Takde lah nampak ketinggalan zaman sangat..Boleh??

Tadi lepas buat esaimen, tetiber aku tanya secara random kat kawan sekolah menengah aku tu ha kat efbi..Atiqah nama beliau..Dengan konfidenn aku bertanya...

"Eh, artis Korea yang datang Malaysia tu SNSD atau Girl Generation ekk??Seyess aku konpius"

"HAHAHA..Apekah??"

Aku mula berasa curiga dengan gelak beliau itu..

"SNSD dan Girl Generation adalah benda yang sama.."

Boleh tak???Seyess aku baru tahu..Maka haruslah aku hidup segan mati tak mahu..Semangat tu bertanya kan..Ujung-ujung sogann tak sudehhh...

Kalau korang cakap yang ni Super Junior pun aku percaya..Atau pun T-Ara..Sebab aku hanya tahu nama..Tapi tak tahu muka..Boleh??


Hmmm..Nasib baik aku tanya kat sorang jer..So dia jer tahu benda ni...Kalau tak, terjun bangunan lah gamaknya sebab malu..Ok lah korang..Nak chow dulu ok..Nak tengok movie ni ha..See you..Bye..

p/s: Masa menulis post ni tiba-tiba muncul idea ni kat otak aku..Lantas aku update idea ni kat fb aku..

"Wujudkah terma soalan bodoh?Apakah yang bodoh sebenarnya?Soalan itu atau yang bertanya itu?Kalau soalan itu, memang patutlah sebab soalan tidak pernah ke sekolah..Tapi kalau si yang bertanya itu, memang tidak patut..Sebabnya..kalau malu bertanya sesat jalan..kan??"



No comments:

Post a Comment