JEJAK ANDA

Wednesday, February 20, 2013

PEMERIKSAAN GIGI

Tadi aku gi check gigi..Pemeriksaan tahunan katanya..*matilaa esok dah nak balik hari ni baru nak check..
Hmmm..tetiber je kan baru teringat..Selama ni taknak lak teringat tu.Hazabbbb kan??

Ok lah.Tadi gi buat scaling, cuci ngan polish..*kemain ko siap polish gigi bagai kan??ko ader?Scaling ok jer..Masa cuci tu hazabb sangat..Sakit oooo..Rasa macam sakit bersalin.*eh pernah rasa ker
Doktor emo tu cakap (sempat lagi mngumpat)  gigi aku berlobang..So kena datang lagi sekali sebab nak tampal..Maka esok kena lah aku posing skali lagi kat klinik gigi tu haa...

Aku suka gi spital kerajaan sebab murah habis.Cuba bayangkann. bayar 7 hengget jer buat semua tuh..Sbb kerajaan ada subsidi rawatan..Cuba bayangkan kalau takde subsidi..mahal kot!Tak mampoo eden nak bayar der..Hiks..

Terima kasih kerajaan! (mesti ada orang akan sentap bila aku cakap camni.Ada aku kesah??)Hehehe..

Ok lah..Kepada yang belum lagi buat pemeriksaan tahunan tu, pergi lah buat. Tak lama pun..Sekejap je..Paling lama pun kena tunggu 24 jam.Mampu??Hehe. Dah arrr efektif, murah lak tuh. Jom jom periksa gigi..

Siapa tak periksa gigi..dia gedik! boleh?

Tu jer kot. Bawak-bawak lah kaki tu menapak gi klinik gigi ya!

No comments:

Post a Comment