JEJAK ANDA

Saturday, February 2, 2013

I'll TAKE FULL RESPONSIBILITY

Last week mak cik aku meninggal dunia..Aku tak nak highlight di situ..Apa yang ingin di highlightkan adalah..

Aku sangat terkejut yang anak-anak kepada nenek aku tak sanggup nak bagi tahu nenek aku yang anak dia dah meninggal. Aku sungguh tak faham sebab eh..

Maka, aku mengambil tanggungjawab itu untuk memberitahu nenek aku.I don't care. Apa nak jadik-jadik lah..Aku tak gemar simpan benda-benda yang lebih penting jika diberitahu berbanding jika tidak diberitahu..The truth is always ugly. But at the end of the day, she will know. So, there is no point hiding the truth..kan?

Mak mana tak sedih anak eh meninggal..Tetapi saya lebih tidak sanggup melihat ibu yang tidak diberitahu yang anaknya sudah meninggal. Tidak kah itu kejam??

The thing is..Why me??Mana anak nenek aku??Setahu aku anak nenek aku ada 8 orang??Can anyone explain, please??

Adakah suatu hari nanti aku pun akan mengalami benda yang sama?? Mohon dijauhkan dari benda-benda cenggini..

Someone has to change them.But who? Oh man! Pening aku pikir pasal benda ni.

Ok bye. Selamat malam.

1 comment:

  1. amik tanggungjawab dah kira ok lah tu..takyah nak pening pening

    ReplyDelete