JEJAK ANDA

Wednesday, January 23, 2013

PELABURAN BIJAK


Hello semua!

Maaf sebab dah berabad tidak update blog. Sibuk sangat katanya..Sibuk lah sangat! *kata aku sambil sekeh kepala kucing yang sedang tidur (OK, ini aku tipu)..

Banyak sangat perkara yang berlaku dalam hidup. Tapi aku nak highlight yang penting-penting sahaja.

Kisah 1:
Aku baru beli buku "Berfikir Cara Trump". Buku ini sangat bagus untuk anda! Saya amat mencadangkan buku ini buat semua lapisan masyarakat. Amboi, kemain sangat promosi kann..Dapat komisyen ke?? Takde makne komisyen kann..Kalau buku itu bagus kita cakap bagus...Kalau tak bagus cakap tak baguss..As easy as that..

This is how it looks like..Eh bahasa Melayu ke??Sorry lah..tak larat nak menghadapp bahasa inggeris doploh pat jam okeh. Tepu otak!

Lepas habis baca ni, nak beli buku yang kat bawah ni pulak...

Tajuk selepas terjemahan: Kenapa kitorang nak kaya?

Tajuk selepas terjemahan: Seorang doktor kat dalam rumah. Eh?

Membeli buku-buku sebegini adalah salah satu pelaburan yang bijak. Aku minat gak bab-bab pelaburan ini.
Maka, dapatkan buku ini di pasaran ya!

Kisah 2:
Aku minat sangat nak buat perniagaan. I am soooo inspired by Donald J Trump tu haa..I want to have my own company and everything..The thing is..even my mom doesn't support the idea..Sedehhh kot! Who else kann nak support kita kalau bukan parent sendirik. Adoiai...

Takpe! Jangan risau. *kata aku kepada diri aku.

I will prove to myself that I can do it..Tunggu okeh.

Itu je kot. Kang tulis panjang-panjang tak terbaca pulak..Katanya..Selamat malam yer!

Bye....

p/s: I hate politician for no reason. Screw you!

No comments:

Post a Comment