JEJAK ANDA

Sunday, January 27, 2013

BANGGA TIDAK BERTEMPAT

Hello semua!

Aku baru perasan pasal benda nih bila aku curik-curik dengar perbualan orang..*stalker habis mamat sekor nih..Nak dibuat citer, aku sangat terperanjat pasal topik yang dibincangkan..

Contoh:

Kes 1:
"Aku ada semua penyakit..darah tinggi, kencing manis..kolesterol..Kau sebut je..Semua ada." *sambil buat muka bangga.

Kes 2:
"Aku ada kencing manis." *sambil buat muka bangga jugak..

---------------------------------------

Ok fine! Aku heran jap kat situ. Orang kalau sakit bukan patut eh rasa takut ker??Baru aku tahu yang ada orang sangat bangga bila sakit..For no reason kan nak bangga! Minta dijauhkan dari perangai aneh tersebut..

Agak-agak ada tak orang cakap camnih.

"Aku ada kanser dan aku bangga!". Ada tak eh??

p/s: Amalkan gaya hidup sihat pasti anda akan sihat.

No comments:

Post a Comment