JEJAK ANDA

Tuesday, May 15, 2012

KOSONG

Seyess aku rasa kosong gila sekarang..Apekah??

~aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~

Rasa macam nak jerit kuat-kuat..lepas tu nak terjun bungee jumping...Pastu nak nangis...Sebab aku rasa sangat kosong..

Anyways, aku dapat banyak invitation..Sama ada nak jadik maskot untuk pasar malam..join game bola sepak atau pun jadik cheer squad..Wah! Hadik-hadik sangat kann laki join cheer squad..Apapontabole bak kata orang jaman sekarang...

Ok berbalik kepada story morry kat atas tu..Seyess aku tgh serabut gila okeh sekarang...Serabut...depressed...tension..aku tanak citer kat orang sebab nanti diorang serabut pulak pikir masalah aku nih..Adoi aii..Since aku tengah kosong ni..jom nyanyi lagu Kosong oleh NL*sangat random okeh..


ok bye selamat malam..

No comments:

Post a Comment