JEJAK ANDA

Tuesday, May 1, 2012

APE?

Hari tu kan heboh lahh pasal isu bersih kat KL tu haa..Itu aku tak nak komen..

Apa yang aku nak komen..Nama program tu Bersih..Sebelum program tu aku rasa ok je kot..Hambek ko..Lepas program..sampah merata..Macam tempat pelupusan sampah..


Bersih???Bitch pleasee...

Kenya selepas Bersih 3.5

"Ek elleh brader!Standard lah tu kotor lepas program..Lepas Jom Heboh atau pasar malam kotor jugak!!Ape kes?" kata suara sumbang yang menyampuk..

Ok..Memang lah..Memang tu yang aku nak cakap..Aku rasa sesetengah orang Malaysia ni persis diva..Lepas makan..sampah buang cenggitu sajer..Kalau aku naik bas dari Kuala Pilah ke Seremban..hambek ko..Dari kilometer pertama sampai kilometer terakhir..bersepah sampah kat tepi jalan..Ko mampu pemalass sampai tahap cenggitu sekalik??Ada kess lagi epik..Ada awek ni cunn habiss..Tapi bila turun bas terus buang tiket atas kaki lima..Terus aku rasa mcm nak kasi hadiah sampah kat dia..Keh keh..Emooo sangat kannn...

Nak je aku tampar sorang-sorang.Aduhh..Tapi nak wat caner..kang tampar buat laporan polis..Keh keh..Maka haruslah aku cerca je kann dalam blog..

OK lah korang..Sekian coretan hari ini..

p/s: Tahukah anda. Pilihan raya di Malaysia tidak adil sehinggalah pihak pembangkang menang semua kerusi yang dipertandingkan..True story.

Wah aku pun dah boleh buat meme!!!Meriah hokeyy!!!!

No comments:

Post a Comment