JEJAK ANDA

Friday, February 10, 2012

BANGUN CINTA

Hmm..Tadi aku ada pergi farmasi. Pastu jumpe seorang wanita ni kan (which is my taste)..Haruslah aku menggedik dengan beliau kan..Ko boleh pergi farmasi sebab nak ushar pompuan??Adehh..Kesilapan aku yang besar adalah aku tak mintak apa-apa maklumat dari beliau tentang diri beliau.

Hmmm..Pastu aku cakap la kat mak aku yang aku minat pompuan tu..Haruslah plan bagai dengan mak aku macam mana nak ushar pompuan tu..Amat kelakar okeh...

Mak aku kata esok dia nak buat-buat pergi farmasi..Hambek ko..Harap-harap dia tak gebang..Sebab aku rasa aku telah bangun cinta dengan wanita itu..Adehhh..

Aku tidak mahu menduda lagi (duda lah sesangat kann)..

Ok lah. Aku berpegang kepada falsafah. Kalau dah jodoh tak kemana. Kan??Entah lah.Aku pun tak tau..Ok lah.Itu sahaja coretan malam ini.Sekian

1 comment: