JEJAK ANDA

Thursday, December 30, 2010

PAHLAWAN BERLARI KE AWAN

Oh yeah.Selamat pagi semua.Hmm.Malam tadi mesti seronok kan?Maklumlah pasukan Malaysia berjaya menewaskan pasukan lawan. Apa-apa pun aku ingin mengucapkan tahniah kepada skuad negara. Cara permainan korang sudah menunjukkan peningkatan..Walaupun korang muda lagi..Tu yang aku bangga tu..


Aku rasa berdebar gila malam tadi tengok bola.Rasa macam nak terkeluar jantung aku. Apsal lak? Yelah aku tengok team lawan tu banyak pulak buat serangan kan. Center back pulak malam ni macam longgar sikit. Sape tak takut kalah woi..Apa-apa pun aku nak credit kat penjaga gol. Peh..Skill ko memang hebat Fahmi. Dah lah ko dengan muka selambanya save penalty tadi. Ko memang hebat arr bro.Terbaik dari ladang. Aku rasa lah kan..malam tadi banyak yang center back buat silap.Terlepas bola lah..tersilap agak lah..Hahaha..Terutama kat bahagian sebelah kanan. Pergh..Cuak weyy..

Tapi walaupun defense agak berterabur sikit..serangan Malaysia tetap berbisa.Perghh..Tak sangka aku negara kita mempunyai penyerang berbakat macam tuh..Paling best sekali masa Super Safee jaringkan gol..Perfect weh..Through ball yang  sape-tah-bagi tu memang sempurna beb. Just nice sampai kat Safee tapi dalam masa yang sama lepas 2 pemain..Bila dah dapat peluang macam tu apa lagi kannn..Rembat lah ke arah gawang. dan..

GOAL!!!!!!!!!!!!!!!


Yehaa goal..Eh apsal camera fokus kat aku nih??Safee la yang gol kan..Adess..

Aku amat berbangga ada pasukan negara macam ni..Baru lah bersemangat sikit nak jadik kipas-susah-mati..
Walaupun kita hanya bermain dengan menggunakan pemain muda sebab kebanyakan pemain utama cedera..kita tetap berbisa..Itulah dinamakan rezeki..Dan taktikal yang sungguh hebat dari coach Rajagobal. Sepanjang aku tengok bola semenjak aku lahir, ini adalah taktikal negara terbaik yang pernah aku tengok. SERIOUSLY!!!!

Kepada pemain negara itu, berusahalah bersungguh-sungguh ye. Kang kalau korang tak main betul-betul korang tak takut ke aku amek tempat korang dalam kesebelasan utama? Aku ni tidak kurang hebatnya tau.Tapi ingat ekk..Walaupun korang dah berjaya sekarang ada banyak lagi cabaran besar kat depan tu..Bersedialah ekk korang..Jangan sampai jatuh balik sudahlah..Nanti ada je lah mulut-mulut yang mengeji dan mencerca korang..Korang nak ke??Mesti tak nak kan..Aku ni pulak apsal tiba-tiba nasihat pemain negara kat sini lak?Apa ada ke pemain negara yang baca blog aku ni??Err..tu aku tak pasti ok...Apa-apa pun aku amat berbangga dengan korang..Inilah barisan kita..



Wajah-wajah gembira


Kita menang woii!!!!!

p/s : Errr...kat mana nak daftar jadik pemain negara ekk???Aku nak daftar jugaklah...Hahahaha

No comments:

Post a Comment