JEJAK ANDA

Sunday, September 16, 2012

PART-TIME

Hi guys. I am back. Nak dibuat cerita, hari ni hari pertama aku kerja. Mula-mula teruja ah kan.. Nak dapat duit..Pasti masyuk..Bila dah mula kerja, oh tidak! Beratnya..

Aku kerja part time jah..Nak carik duit poket skit..Nak beli kereta katanya kann..Aku malas nak naik bas lagik..Kena tunggu..Korang an tahu perkhidmatan bas kat tempat aku tu sakai giler..Mana ada bas lalu depan rumah tu..Kuahaja tol.Kata dah 55 tahun merdeka..Phuiii...

Aku kat sini kerja gardening sajer...Agak susah gek ahh kerja ehh..Angkat kayu balak..Angkat ranting-ranting kayu. Sapu-sapu rumput..Weeding stroberi..Oh tidak!Aku tak pernah occay buat semua benda tuh..Tapi takpe kan..Demi mencari duit poket untuk membeli kereta..Akan ku relakan segalanya..

Berapa lak upah eh??jeng jeng jeng..Itu rahsia..Ok jer lah kot untuk orang macam aku..Aku tak kesah..Asalkan duit..Huh.

Ok lah korang. Selamat malam. Esok ada latihan lakonan dan nyanyian. Oh tidak. Padat tol jadual aku kan..Mengalahkan retis Hollywood kan..Bye..

No comments:

Post a Comment